söndag 17 januari 2010

Fruktansvärt patetiskt..

ibland tror man att man har äkta vänner. Men sen inser man att falska vänner skulle behöva utrotas eller skjutas. Dom som jag ha lagt ner kontakten med är rätt skönt att dom är borta. Trodde man kunna lita på dom. Men de hade jag fel om. Ska inte vänner va för att man ska kunna lita på dom och stå vid ens sida. Men de kan man ju inte säga att ni har gjort. Fyfan vilken jävla stil säger jag bara. Trött på att ta en massa skit hela tiden! Hoppas ni aldrig tar kontakt med mig mera. Och hota mig med att '' om jag inte skulle va vän med dig mera '' så skulle inte inte få komma in. Såå satans patetiskt så de finns inga ord till de. Herreguud säger jag! Skaffa er ett liv. Ni kan bara sprätta åt helvete. Fy satan va jag hatar er! Far åt helvete med er! Jävla äcklen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar