torsdag 28 januari 2010

puuuh..

Nu är jag trött! Ha varit på två träningar ikväll. Både på herr & dam. Jag är helt slut i kroppen. Och hungrig är jag. Plus att de va sviiinit kallt när jag måsta gå tll Godbyhallen. Men fick åka hem med Snållan. Mm skönt! Tagit en dusch och ska ha tent övning i mórgon slutar 2 och sen hem till mig med gulle. Sen ska vi hem till honom. Och nu ska jag äntligen få tillbringa EN hel helg med honom som jag inte ha fått gjort på länge. Vi ska bara ta de lugnt, mysa se på film och äta gott + förstås sova lääänge! Ska verkligen vila ut mig inför provet på måndag. Men jag är nöjd att jag fick 85 % i modul 5 i data provet. Happy face! Men i morgon kväll ser de ut som jag ska till Therése med Slidan min. <3 Underbart med flickorna mina! Men nu börjar jag frysa och saknar min Johan. Aaaaaaaah! Igår hade vi 11 månader tillsammans! Kom jag på nu. Uuup! Haha tänkt vad tiden går fort så man glömmer vad de är för datum. Nej nu vill jag krypa under täcket och sova. Blir en jobbig dag i morgon. Nu sova Godnatt! Puss alla mina älsklingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar