onsdag 4 november 2009

Nu va jag här igen!

Hallå!

Nu va jag här igen! Den andra bloggen va inget för mig. Jag förstog mig inte riktigt på den. Men de är jag i ett nötskal. När de gäller bloggar så är jag riktigt blond & dum. Men den här förstår jag mig på så småning om lär bloggen se lite med snyggare ut får vi hoppas. Lite allmänt så här så fick jag reda på att jag hade influensa/virus i kroppen så att jag inte får vistas runt folk mängder. Samtidigt fick jag svar idag att jag har streptokocker men att jag har grupp A, där behandlar dom inte det. Och så känner jag mig utmattad & tror jag skulle kunna hosta sönder mig nu. Hmmm.. så får inte träna den här vecka. De känns riktigt surt. Men men är man sjuk så är med, kan krya på mig tills matchen nästa vecka iställe. Så får vi hoppas att jag kommer till skolan på måndag. Men kul att sitta en och en halv timme på hälsocentralen ungefär. Trött va man och jag hann bara va EN timme i skolan -.- de känns inte så lyckat, kunna lika bra ha varit hemma. Nåja så jag slapp skriva prov. Men måst skriva om matte provet snart också. Men lite över allt annat så har dagen bara rasat ner och jag känner mig förbannat arg, ledsen, sårad & besviken. Så känner jag mig just nu. Men nu orkar jag verkligen inte tjafsa heller. Men ibland undrar man vad de är för fel på vissa människor. Och ibland undrar man om man har äkta vänner. Nåja nu ska jag inte grubla över det. Och i morgon ska jag ringa besiktningen. Hoppas bara den går igenom. Så jag får köra snart!! Och nu sitter jag hos Johan ensam hemma. Tova på jobb, Daniel på jobb & Johan är på Widmans crossen. Såå det känns lite ensamt, men de lär nog gå. Ska ta lite te och sen krypa under täcket och se på lite tv. Ni får gärna ringa och underhålla mig och göra mig på bättre humör. Men nu ska jag inte tråka ut er mera med alla mina problem. Hör av er om ni vill något.

Puss
Love you my bitches!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar